Victor Ciupercă, area manager în cadrul amb Holding: Anul acesta este un an mai bun decât anul trecut pentru industria vinului. Noi estimăm că producţia noastră va creşte cu 20% anul acesta
Antreprenorii din industria vinului au nevoie de ajutorul statului în dezvoltarea exporturilor în străinătate atât prin susţinerea producătorilor la târgurile internaţionale de profil, cât şi prin îmbunătăţirea imaginii României pe pieţele externe, consideră Victor Ciupercă, managerul care conduce Crama Liliac, una dintre cele mai tinere businessuri din sectorul vinului.
„În România sunt foarte multe crame bune, mici, cu produse de o calitate similară cu cele din Italia sau Spania. Însă trăim şi noi din brandul României. Oricât de bun este vinul meu, trăieşte şi din brandul ţării pentru că în funcţie de reputaţia pe care o are România pe piaţa internaţională atât pot să obţin şi eu de la produsul meu. Şi asta se reflectă în preţ”, a declarat într-un interviu acordat ZF Victor Ciupercă, area manager în cadrul amb Holding, care deţine prin compania amb Wine Crama Liliac. El lucrează în cadrul grupului deţinut de antreprenorul austriac Alfred Beck de 12 ani, timp în care s-a ocupat de dezvoltare în cadrul companiei imobiliare deţinute de Beck, iar apoi a trecut la cârma businessului cu vinuri. A făcut un curs de degustător de vinuri la Budapesta, iar pasiunea pentru vinuri, dar şi experienţa în cadrul grupului austriac S Ă B Gruppe l-au propulsat în fruntea Cramei Liliac.