Retail&Agrobusiness

Cornelia Nicolae, Stefanel România: Piaţa de modă nu şi-a atins nivelul maxim, este loc pentru mai mulţi retaileri

Cornelia Nicolae, retail sales manager la Eastern Europe Ste fanel Ro­mânia

Cornelia Nicolae, retail sales manager la Eastern Europe Ste fanel Ro­mânia

Autor: Cristina Roşca, Alex Ciutacu

26.06.2018, 00:06 154

Retailerul de modă Stefanel, prezent pe piaţa locală de la începutul anilor ’90, are în România o reţea de 13 magazine în principalele oraşe din ţară, potrivit datelor de pe site-ul propriu al companiei. Italienii au obţinut anul trecut pe piaţa locală afaceri de 24 mil. lei, în urcare cu circa 4% comparativ cu 2016, arată calculele ZF pe baza date lor publice.

„Noi avem creşteri organice, normale de la an la an. Este un business profitabil şi cred că asta spune tot“, afirma recent Cornelia Nicolae, retail sales manager la Eastern Europe Ste fanel Ro­mânia. Ea se ocupă de dezvol tarea bran dului pe pie ţele din România, Po lonia şi Turcia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO