Retail&Agrobusiness

Cora România: Este o perioadă de încărcare mai mare, dar nu am impus limitări de vreun fel. Dacă apar discontinuităţi temporare la unele produse, încercăm să le suplinim propunând altele similare

Cora România: Este o perioadă de încărcare mai mare,...

Autor: Cristina Roşca

23.03.2020, 11:42 173

Lanţul de hipermarketuri Cora, prezent local cu o reţea de 11 magazine mari dar şi cu operaţiuni online, spune că lucrează la capacitate suplimentară pentru a onora toate comenzile online. Numărul acestora a crescut puternic în ultima vreme -  în cazul Cora, dar şi al tuturor celorlalţi jucători din domeniu - pe fondul pandemiei  care îi ţine pe un număr mare de români în casă. Oficialii companiei nu înaintează însă cifre privind vânzările.

“Cora  România face livrări în continuare şi lucrează cu o capacitate suplimentată pentru a onora toate comenzile online. Comenzile sunt livrate fie direct la adresa de comandă, fie în sistem Drive – concept adus de Cora în România, care ne ajută foarte mult să raspundem nevoilor actuale ale clienţilor noştri”, spun oficialii lanţului. În cazul sistemului Drive, clienţii comandă online, li se pregăteşte pachetul care apoi este ridicat de către client dintr-unul dintre magazinele reţelei.

“În plus, căutăm permanent soluţii şi parteneriate pentru a putea servi clienţii la timp şi conform aşteptărilor.” Oficialii Cora au declarat recent că îşi în magazine se vede o creştere a cererii în special pentru produse neperisabile, mai exact mălaiul, făina, uleiul şi apa. Acestora li se adaugă cele de igienă şi cele destinate dezinfectării suprafeţelor. 

“Este o perioadă de încărcare mai mare, categoric, dar nu am impus noi limitări de vreun fel (în ceea ce priveşte produsele şi cantităţile cumpărate - n.red.). Dacă apar discontinuităţi temporare pe unele produse, încercăm să le suplinim propunând clienţilor produse similare, ca alternativă, sau explicându-le sincer lipsa actuală de stoc”, spun oficialii companiei.

Compania România Hypermarche care operează reţeaua Cora a terminat anul 2018, ultimul pentru care există date, cu afaceri de 1,75 mld. lei, similare celor din anul anterior.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO