Retail&Agrobusiness

Codruţa Georgiu Lambrino, business unit manager la Cramele Recaş: Am mizat pe investiţii şi inovaţie pentru a creşte brandul

Codruţa Georgiu Lambrino, business unit manager la Cramele Recaş: Creşte consumul, există concurenţă să creştem această piaţă

Codruţa Georgiu Lambrino, business unit manager la Cramele Recaş: Creşte consumul, există concurenţă să creştem această piaţă

Autor: Georgiana Mihalache

29.11.2018, 00:05 569

Cheia dezvoltării producătorului de vin Cramele Recaş, unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa de profil, a fost investiţia constantă în partea de viticultură, iar jucătorii din domeniul vinului trebuie să caute consumatorul pe toate canalele de comunicare – online, ofline, social media, susţine Codruţa Georgiu Lambrino, business unit manager la Cramele Recaş. Ea a fost prezentă la conferinţa Branduri româneşti, organizată la Timişoara de ZF şi Raiffeisen Bank România.

„Brandul a apărut pe piaţă de 29 de ani, iniţial a avut un nume mai sofisticat, se numea Vitners, a fost schimbat numele. Businessul la început a fost diferit, la început eram o cramă locală, nu ştia nimeni de zona Recaş. După investiţii s-a ajuns la un brand internaţional, fiind cel mai mare exportator de vin din România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO