Retail&Agrobusiness

Cele mai promovate branduri în 2017. Mărcile private ale Lidl se bat în oferte şi reduceri cu brandurile giganţilor P & G şi Unilever

Cele mai promovate branduri în 2017. Mărcile private...

Autor: Cristina Roşca

28.07.2017, 00:00 860
În primele şapte luni din acest an peste 800 de companii locale şi internaţionale au apelat la promoţii în cataloagele lan­ţurilor de magazine prezente pe piaţa lo­cală, arată o analiză a companiei de cer­cetare de piaţă Focus Market Research.
 
Cele mai active companii au fost Lidl, P & G şi Unilever, cu circa 2.500-3.000 de oferte şi reduceri fiecare în pri­mul semestru din acest an, respectiv a­proape 9% din total. Astfel, lanţul ger­man Lidl este lider cu circa 3.300 de pro­moţii în cataloagele proprii, iar în acest clasament intră toate mărcile pri­vate ale retailerului. Prezenţa lui în top este justificată de faptul că circa 80% din pro­dusele de pe rafturile maga­zinelor Lidl sunt mărci private, bran­durile inter­naţionale fiind minoritare. Şi în cata­loagele companiei tot mărcile pri­vate do­mină, astfel că în clasamentul Fo­cus Mar­ket Research, Lidl este res­pon­sabil pentru 3,26% din totalul pro­mo­ţi­ilor înregistrate în primele şase luni din an.
 
Pe poziţiile următoare se găsesc doi giganţi internaţionali, P & G şi Unilever, fiecare activ pe mai multe categorii de piaţă şi cu un număr mare de branduri. Mai mult, cele două companii au bugete uriaşe de marketing, astfel că investesc în promovare, fie ea la raft, pe TV sau în cataloagele retailerilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO