XXXLutz, retailer austriac de mobilă şi decoraţiuni cu afaceri anuale de 4,4 miliarde de euro, va transforma magazinele Kika cumpărate de la grupul austriac Signa în unităţi sub brandul premium XXXLutz, imediat ce va primi acordul de la Consiliul Concurenţei.
„După primirea aprobării (Direcţiei Generale a Concurenţei - n.red.) vom începe lucrările de rebranding pentru a aduce magazinele nou achiziţionate la standardele obişnuite pentru magazinele XXXLutz. (...) Brandul XXXLutz oferă soluţii de amenajare premium“, a spus Patricia Alexandra Novanc, directorul de marketing al Mömax, companie care administrează singurul magazin al grupului austriac XXXLutz pe plan local, şi anume, mömax din Timişoara.
Compania a avut în 2018 o cifră de afaceri de 30,7 milioane de lei (6,5 mil. euro), arată datele de la Ministerul de Finanţe.
XXXLutz va concura, după ce va înlocui sigla Kika, direct cu retailerul suedez IKEA, care va deschide în perioada următoare un magazin în zona Pallady din Capitală. Aici, Kika are deja o unitate operaţională.
Sub brandul Kika mai funcţionează în prezent un magazin şi în zona Militari din Capitală, pe când IKEA are pe plan local o unitate în cartierul Băneasa din nordul Bucureştiului.
Kika are 22 de magazine în Cehia, Slovacia, Ungaria şi România care vor fi preluate de XXXLutz.