Retail&Agrobusiness

Ce planuri are grupul austriac XXXLutz pe piaţa mobilei după preluarea magazinelor Kika

Ce planuri are grupul austriac XXXLutz pe piaţa mobilei...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.06.2019, 07:41 1257

XXXLutz, retailer austriac de mo­bi­lă şi decoraţiuni cu afaceri anuale de 4,4 miliarde de euro, va transforma magazinele Kika cum­părate de la grupul austriac Signa în uni­tăţi sub brandul premium XXXLutz, ime­diat ce va primi acordul de la Consiliul Concurenţei.

„După primirea aprobării (Direcţiei Generale a Concurenţei - n.red.) vom începe lucrările de rebran­ding pentru a aduce maga­zinele nou achiziţionate la stan­dardele obişnuite pentru magazinele XXXLutz. (...) Brandul XXXLutz oferă soluţii de amenajare pre­mium“, a spus Patricia Alexandra Novanc, directorul de marketing al Mömax, companie care admi­nis­trează singurul magazin al grupului austriac XXXLutz pe plan local, şi anume, mömax din Timişoara.

Compania a avut în 2018 o cifră de afaceri de 30,7 milioane de lei (6,5 mil. euro), arată datele de la Ministerul de Finanţe.

XXXLutz va concura, după ce va înlocui sigla Kika, direct cu re­tai­lerul suedez IKEA, care va des­chide în perioada următoare un magazin în zona Pallady din Capitală. Aici, Kika are deja o unitate operaţională.

Sub brandul Kika mai funcţio­nează în prezent un magazin şi în zona Militari din Capitală, pe când IKEA are pe plan local o unitate în cartierul Băneasa din nordul Bucureştiului.

Kika are 22 de magazine în Cehia, Slovacia, Ungaria şi România care vor fi preluate de XXXLutz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO