Retail&Agrobusiness

Ce planuri are grupul austriac din retailul de mobilă XXXLutz pe piaţa locală: Magazinele Kika se vor transforma în XXXLutz, iar brandul mömax va ajunge în fiecare oraş mare din România în zece ani

Grupul austriac XXXLutz a intrat în România în 2018, după ce a deschis un magazin sub brandul mömax în Timişoara

Grupul austriac XXXLutz a intrat în România în 2018, după ce a deschis un magazin sub brandul mömax în Timişoara

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.06.2019, 17:37 5942

♦ Grupul austriac XXXLutz a bătut recent palma pentru preluarea magazinelor Kika din patru pieţe, inclusiv din România unde există două unităţi ♦ Austriecii au în prezent doar un magazin mömax, situat pe segmentul mijlociu de preţ, în Timişoara.

XXXLutz, retailer aus­triac de mobilă şi de­co­raţiuni cu afaceri anuale de 4,4 mld. euro, va transfor­ma ma­ga­zinele Kika cum­pă­ra­te de la grupul austriac Signa în uni­tăţi sub brandul premium XXXLutz, ime­diat ce va primi acordul de la Concurenţă.

„După primirea aprobării (a Di­recţiei Generale a Concurenţei - n.red.) vom începe lucrările de rebran­ding pen­tru a aduce magazinele nou achizi­ţionate la standardele obişnuite pen­tru magazinele XXXLutz. (...) Brandul XXXLutz oferă soluţii de amenajare premium“, a spus Patricia Alexandra Novanc, directorul de marketing al Mömax, companie care administrează singurul magazin al grupului austriac XXXLutz pe plan local, şi anume, mömax din Timişoara.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO