Retail&Agrobusiness

Cătălin Mahu, La Mama: Este trist că România nu prea mai are specialişti. Trebuie să reapară şcolile de meserii. Toţi ne lovim de problema personalului

Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama: În industria de restaurante este important să ai un brand pentru că el este cel care te susţine. La Mama s-a consolidat ca brand după ce am deschis şi cel de-al treilea restaurant

Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama: În industria de restaurante este important să ai un brand pentru că el este cel care te susţine. La Mama s-a consolidat ca brand după ce am deschis şi cel de-al treilea restaurant

Autor: Cristina Bellu

31.10.2018, 00:08 852

♦ Învăţământul profesional cu profil de turism avea în 2007 peste 2.000 de absolvenţi, iar în 2012 mai erau 60 de tineri care terminau o astfel de şcoală ♦ De cinci ani însă numărul absolvenţilor de şcoli profesionale cu activităţi în turism a crescut până la 866 de tineri anul trecut.

Brandurile româneşti au poten­ţial mare de dezvoltare atât pe pia­ţa internă, cât şi pe pieţele ex­terne, dar ele nu pot crea un brand de ţară fără o im­plicare activă a sta­­tului în promo­va­rea valorilor, este de pă­re­re Cătălin Mahu, proprietarul lanţului de restaurante La Mama, unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa din Capitală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO