Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Cât contează pentru generaţia Z că un produs e made in Romania: Pentru unu din doi tineri provenienţa locală cântăreşte greu în decizia de cumpărare

Pentru generaţia Z (tineri de 16-24 de ani) factori precum made in Romania sau produs eco-friendly contează în decizia de cumpărare, arată un studiu realizat de organizaţia Romanian Business Leaders.

Mai exact, pentru aproape 50% dintre tineri contează mult sau foarte mult că un produs este local. Mai mult, şapte din zece reprezentanţi ai generaţiei Z au spus că se uită şi caută articole şi bunuri prietenoase cu mediul. La polul opus, 30% dintre cei chestionaţi în studiul Insight PulseZ afirmă că nu îi interesează ca provenienţa unui bun să fie locală.

Studiul realizat pe un eşantion de 1.115 tineri cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani, echilibrat din punctul de vedere al genului, regiunii şi mediului urban rural, a relevat o tendinţă despre care se vorbeşte deja de câţiva ani la nivelul întregii pieţe. 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.