Retail&Agrobusiness

Casa Berarilor Artizani, un concept de magazine beer-to-go născut în pandemie, deschide a şasea locaţie în sistem de franciză, în Timişoara. Investiţia totală în magazin se ridică la 35.000 de euro.

Casa Berarilor Artizani, un concept de magazine...

Autor: Florentina Niţu

22.10.2020, 15:00 712

Casa Berarilor Artizani, un concept nou de magazine beer-to-go (bere pentru acasă – n. red.) cu peste 100 de tipuri de bere artizanală, dezvoltat de mai mulţi investitori români în plină pandemie, se extinde la nivel naţional şi deschide un magazin în Timişoara, în sistem de franciză, ajungând la şase locaţii după o investiţie de 35.000 de euro.

„Chiar dacă românii sunt mai rezervaţi în a-şi deschide un nou business într-o perioada incertă, foarte mulţi manageri şi antreprenori cu experienţă se orientează acum către o afacere la cheie şi aleg domenii de activitate precum retailul, care îţi asigură o predictibilitate a cheltuielilor. Avem planuri mari de dezvoltare în Timişoara, un oraş cu tradiţie în industria noastră, locul de naştere a unui brand cunoscut de bere şi oraşul în care au fost lansate mai multe microberării cu bere artizanală”, spune Florin Mîndru, CEO al Casa Berarilor Artizani.

Magazinul este deschis în centrul comercial Auchan Nord şi este operat de un francizat local, Tiberiu Kovacs, un antreprenor cu experienţă vastă în diferite domenii de activitate, iar compania Casa Berarilor Artizani intenţionează să mai deschidă în Timisoara două noi magazine în următorul an.

Iniţiatorii conceptului şi-au propus să aducă berea artizanală mai aproape de consumatorul român, investiţia fiind făcută în contextul accesul era limitat la produse de acest fel. De altfel, ei consideră că piaţa berii artizanale are potenţial mare de creştere în România. Şi, totodată, produsele care erau comercializate în HoReCa şi-au găsit o nouă piaţă de desfacere.

„Investiţia minimă începe de la 25.000 euro, iar cea medie este de 35.000 euro, în funcţie de suprafaţa spaţiului şi de locaţie, stradal sau centru comercial. (...) Românii pot începe un nou business în ciuda contextului actual şi se pot orienta către o afacere la cheie într-un domeniu cu potenţial de creştere: piaţa berii artizanale în România are un potenţial mare de creştere, cu un consum de bere/cap de locuitor de 85 litri, care ne plasează pe locul 7 în Europa”, mai spun reprezentanţii Casa Berarilor Artizani.

În România vânzările brandurilor artizanale de bere reprezintă mai puţin de 1% din totalul consumului de bere. Casa Berarilor Artizani îşi propune să aducă berea artizanală românească mai aproape de consumatorul de bere. Casa Berarilor Artizani este cel un hub dedicat promovării berii artizanale şi include peste 30 de sortimente proaspete, direct îmbuteliate în magazine, şi pe lângă acestea încă 70 de sortimente la doză şi sticlă, snacks-uri şi mai multe băuturi răcoritoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO