Retail&Agrobusiness

Carrefour: Mesajele noastre de pe Facebook ajung la 7 milioane de oameni lunar

Numărul angajaţilor care se ocupă de social media şi de digital marketing este în creştere în cadrul reţelei de magazine Carrefour, a spus Andreea Mihai, director marketing şi comunicare Carrefour România, al doilea cel mai mare jucător din comerţul modern.

„În acest moment avem o persoană dedicată Social Media şi încă o persoană dedicată Customer Management în Social Media urmează să vină. În luna decembrie 2016 am moderat peste 5.000 de mesaje publice şi private (reclamaţii, sugestii, cerere de informaţii) pe pagina de Facebook Carrefour România.“

Carrefour este prezentă atât pe Face­book, cât şi pe Instagram, iar postările regăsite pe pagina de Facebook a companiei ajung la un reach lunar de 7 mi­lioane (postările sunt văzute de 7 mi­lioane de ori), mai spune Andreea Mihai. „E un reach care ne asigură că fiecare client din proximitatea maga­zinelor noastre poate beneficia de ultimele promoţii şi noutăţi.“

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.