Retail&Agrobusiness

Călin Costinaş, CEO Profi: Vrem să depăşim 2.000 de magazine până în 2024 şi să ajungem cel mai mare jucător. Retailerul, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a încheiat 2020 cu 1.404 unităţi pe format mic

Călin Costinaş, CEO Profi: Vrem să depăşim 2.000 de...

Autor: Cristina Roşca

12.01.2021, 07:00 2076

Reţeaua de supermarketuri şi magazine de proxi­mi­tate Profi se va dezvolta accelerat în anii următori pentru a putea să urce în clasamentul celor mai mari jucători din comerţul alimentar după cifra de afaceri. Astfel, com­pania vrea să ajungă la peste 2.000 de magazine până în 2024, pentru ca ulterior să câştige şi poziţia de lider al pieţei.

„Ne propunem să devenim al doilea mare jucător din domeniu (comerţ alimentar - n.red.) în următorii patru ani şi lider de piaţă după 2024. Până în 2024 urmează să ne mărim semnificativ numărul de magazine faţă de cel actual, ajungând la peste 2.000 de unităţi, ridicând totodată cifra de afaceri a întregii reţele. Numărul magazinelor este însă în principiu mai puţin relevant decât calitatea acestora“, spune Călin Costinaş, CEO adjunct al Profi.

Reţeaua de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi este al patrulea jucător din comerţul alimentar local după cifra de afaceri de 7,3 mld. lei din 2019, ultimul an pentru care există date publice. Primele trei locuri sunt ocupate de Kaufland, Carrefour (la nivel de grup) şi Lidl.

Executivul reţelei de magazine nu oferă date despre cifra de afaceri pe 2020. El spune însă că este sub nivelul bugetat, mai exact ei vizau un plus de minimum 25% conform celor mai recente date ale ZF.

„Chiar dacă este sub nivelul pe care ni-l planificasem, cifra de afaceri a crescut în 2020 în continuare în ciuda întregului context Covid-19.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO