Retail&Agrobusiness

Călin Clej, PepsiCo: Suntem dispuşi să investim în viitor după ce am avut trei ani de creşteri accelerate în majoritatea segmentelor

Călin Clej, marketing director la PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise: Există clar o predispoziţie a consumatorului de a consuma mai frecvent, în cantităţi mai reduse. În trecut, se făcea inclusiv stoc de apă.

Călin Clej, marketing director la PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise: Există clar o predispoziţie a consumatorului de a consuma mai frecvent, în cantităţi mai reduse. În trecut, se făcea inclusiv stoc de apă.

Autor: Mădălina Panaete

28.08.2017, 00:08 646

Piaţa băuturilor răcoritoare, ce depăşeşte un miliard de euro anual, a crescut în pri­ma parte a anului cu 5-6%, la jumătate faţă de ritmul con­semnat de in­dustrie în ultimii doi ani, vre­mea ne­fa­vorabilă fiind prin­cipalul factor care a tras consumul în jos.

„Nu cred că piaţa are în acest mo­ment un comportament anormal, cred că ăsta este un procent logic, sustenabil şi aliniat la puterea de cumpărare. Din punc­tul meu de vedere, creşterile din anii trecuţi au fost influenţate de scă­derea TVA, care în primul an este nor­mal să aibă un impact mare, iar în al doi­lea această influenţă ar fi trebuit să fie ab­sorbită. Însă, vremea foarte bună a de­terminat ca anul trecut trendul de creştere de 12-13% al pieţei să con­ti­nue“, a declarat Călin Clej, marke­ting di­rec­tor la PepsiCo Greater Balkans Be­ve­rages & South Eastern Europe Fran­chise, regiune care cu­prinde mai mul­te ţări pre­cum România, Gre­cia, Bul­ga­ria, Serbia, Cipru, Malta şi Israel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO