Retail&Agrobusiness

Brandurile Pepsi şi Coca-Cola au muşcat peste 50% din vânzările de băuturi cu bule în magazine

Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor o are Coca-Cola, de 39%, fiind urmat de Pepsi cu 12%.

Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor o are Coca-Cola, de 39%, fiind urmat de Pepsi cu 12%.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

28.02.2018, 00:05 727

România stă pe prima poziţie în estul Europei la consumul de băuturi cu bule per capita, cu circa 70 de litri.

Brandurile de băuturi carbonatate Pepsi şi Coca-Cola au împreună o cotă de circa 51% din categoria sucurilor „cu bule“, unde vânzările din chioşcuri, hipermarketuri şi supermarketurile trec de 70 de litri per capita, arată datele companiei de cercetare Euromonitor. Compania nu a luat în calcul vânzările din hoteluri şi restaurante. Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor o are Coca-Cola, de 39%, fiind urmat de Pepsi cu 12%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO