Retail&Agrobusiness

Brandul românesc de modă Etic a ajuns la nouă magazine şi acum alocă 100.000 de euro pentru mutarea unei locaţii în centrul Orhideea din Bucureşti

Ana Maria Coman, acţionar al companiei Caractero Stil, care operează brandul Etic

Ana Maria Coman, acţionar al companiei Caractero Stil, care operează brandul Etic

Autor: Georgiana Mihalache

09.01.2018, 00:05 977
Brandul românesc de modă Etic, înfiinţat în urmă cu 19 ani în Bucureşti, mută magazinul din centrul comercial Orhideea în locul parfumeriei Marionnaud din cadrul aceluiaşi centru comercial, iar bugetul estimat al investiţiei în amenajarea noului spaţiu este de 100.000 de euro.
 
„Schimbăm puţin conceptul pentru că magazinul pe care îl avem deja este mic şi este conceptul vechi şi venim cu un concept nou, un magazin mult mai mare, în jur de 150 mp. Deocamdată suntem în curs de amenajare, dar ne-am gândit la un buget de 100.000 de euro. Estimăm să-l deschidem la începutul lunii februarie“, a spus pentru ZF Ana Maria Coman, acţionar al companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO