Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Brandul românesc de ciocolată Heidi, creat în Pantelimon, a deschis un magazin pe principala arteră de shopping din Viena, tranzitată de 17 milioane de vizitatori anual

Compania are în plan să se extindă cu magazine proprii în România şi în regiune.

Brandul românesc de ciocolată Heidi, creat în Pantelimon şi deţinut astăzi de familia austriacă Meinl prin intermediul vehiculului de investiţii Kex Confectionery, a ajuns în inima Vienei. „Heidi merge la nivel internaţional! Primul magazin Heidi este amplasat pe Mariahilfer Strasse, cea mai lungă arteră de cumpărături din Europa, care primeşte peste 17 milioane de vizitatori anual“, spune Peter Mueller, CEO al Heidi Chocolat. În total, produsele companiei sunt prezente pe 50 de pieţe, dar nu cu magazine proprii. Producătorul este, conform celor mai recente date ale ZF, cel mai mare exportator de ciocolată de pe plan local, dar şi unul dintre cei mai mari jucători după cota de piaţă din România. „Pe termen mediu avem ambiţia să deschidem magazine noi în România, Austria şi în alte oraşe din ţările din Europa Centrală şi de Est. Avem deja (pe lângă noul magazin din Viena - n. red.) primul nostru Heidi ChocoWorld în Pantelimon, o unitate lângă fabrică. Am deschis şi un shop in shop în Băneasa. Validăm diverse idei şi concepte (...).“

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.