Retail&Agrobusiness

Brandul de cosmetice de peste Prut Viorica a avut afaceri de 1,7 mil. lei în 2019 după intrarea pe piaţa din Bucureşti

Compania a intrat în 2019 şi pe piaţa din Bucureşti, deschizând un magazin în mallul Park Lake.

Compania a intrat în 2019 şi pe piaţa din Bucureşti, deschizând un magazin în mallul Park Lake.

Autor: Georgiana Mihalache

02.12.2020, 18:25 207

♦ Viorica Cosmetic activează pe piaţa românească din 2017, când a deschis primul magazin stradal în Iaşi ♦ În martie 2019, producătorul din Republica Moldova a pariat pe piaţa din Capitală, intrând în mallul Park Lake din Bucureşti.

Brandul de produse cosmetice Viorica, înfiinţat în Republica Moldova, prezent în România prin magazin propriu din 2017, a raportat afaceri de 1,7 mil. lei în 2019, de trei ori mai mari faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Finanţe.

Compania a intrat în 2019 şi pe piaţa din Bucureşti, deschizând un magazin în mallul Park Lake, mizând pe produse cu un preţ accesibil pentru cumpărători.

Investiţiile din anul precedent în deschiderea noului magazin şi în rebrandingul produselor s-au văzut în rezultatele companiei, care a mers pe pierderi de 700.000 lei în 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO