Retail&Agrobusiness

Avându-l ca imagine pe Bruce Willis, brandul Hell Energy din Ungaria a ajuns pe primul loc în topul vânzărilor de energizante din România

Avându-l ca imagine pe Bruce Willis, brandul Hell Energy...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

16.01.2020, 08:43 3079
Hell Energy, brand produs de compania cu acelaşi nume din Ungaria, a fost anul trecut liderul pieţei de băuturi energizante în volum, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International. Hell Energy se aşază astfel pe poziţia de lider pe o piaţă dominată de ani buni de Red Bull. Însă, Red Bull este numărul unu pe piaţă în ceea ce priveşte vânzările în valoare în retail. „În afară de Ungaria, Hell Energy este lider pe pieţe precum Azerbaidjan, Bulgaria, România, Bosnia Herţego­vi­na, Slovacia, Croaţia, Grecia, Cipru şi Mace­do­nia“, se arată pe site-ul Hell Energy. Fabrica din Ungaria pro­duce zilnic 7 milioane de doze cu băuturi energizante, o parte ajungând şi pe piaţa din România. Consumul de băuturi energizante a ajuns în 2019 la peste 35 de milioane de litri, în creştere cu aproape 11% faţă de anul precedent. Faţă de 2015, consumul a avansat cu 40% conform calculelor ZF făcute pe baza datelor Euromonitor. Hell Energy este urmat în clasamentul realizat în funcţie de vânzările în volum de Red Bull. Acesta este lider în funcţie de vânzările în valoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO