Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Au reînviat moda costumelor pe comandă acum 12 ani şi au ajuns la afaceri de 700.000 de euro

> Ciprian Vlad şi soţia Simona Hulber au pus bazele businessului Zenonni în 2004, într-o perioadă în care costumul pe comandă abia revenea la modă, urmând modelul din Occident unde croitorul personal este mai degrabă o moştenire de familie, la fel ca bijuteriile sau ceasul.
 
Astăzi, pe o piaţă mai dezvoltată şi competitivă, cei doi şi-au creat un portofoliu de clienţi fideli şi au ajuns chiar la a doua generaţie în cadrul aceleiaşi familii.
 
„Înainte să lansez acest proiect am avut o perioadă în care am lucrat în fashion, pentru brandul Bigotti. Acolo mi-am format o idee despre acest tip de business. Erau anii 2003-2004 şi lucram pentru ei ca şi consultant de business“, povesteşte Ciprian Vlad. Soţia sa are însă o experienţă de peste 15 ani în domeniu. Afară exista deja această modă a croi­torului personal, era un stil de viaţă să îţi faci costumul la comandă. „La noi comunismul a distrus aceste cutume, a distrus eleganţa şi creativitatea modei masculine.“ Prin proiectul Zenonni Ciprian Vlad şi soţia sa au vrut să reînvie acest stil. Începuturile au fost dificile însă, după cum spun chiar ei. Astăzi Zenonni are trei puncte de vânzare, în Bucureşti, Chişinău şi Moscova. Cel din Bucureşti a fost deschis în 2004, a urmat cel din Republica Moldova în 2012, iar la finalul anului trecut cel din Rusia.
 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.