♦ În acest sezon, Bikkla a folosit pentru prima dată noul sistem creat pentru a gestiona fluxul de închirieri de biciclete. ♦ Pandemia a împins afacerea către digitalizare, astfel că anul acesta clienţii au avut posibilitatea de a naviga direct de pe telefonul mobil, în timpul plimbării cu bicicleta, folosindu-se de un cod QR prin intermediul Google Maps.
Businessul început de Aaron Balazs în 2018 sub brandul Bikkla, un centru de închiriere cu biciclete electrice din zona Lacul Roşu, s-a extins cu o a doua locaţie, în Borsec, a încheiat 2020 cu o dublare a cifrei de afaceri în prima locaţie deschisă, iar în prezent acesta are afaceri de peste 100.000 de lei în total, având un profit de peste 50%.
„Am încheiat sezonul mult mai bine. Fiind două centre de închirieri, clar ne gândeam că vom avea încasări mai mari. În Lacul Roşu am avut 84 de zile de funcţionare, iar locaţia şi-a dublat cifra de afaceri. Borsecul, fiind la început, nu ne-a dezamăgit, iar acum suntem puţin peste 100.000 de lei şi avem un profit de peste 50%”, a spus Aaron Balazs, fondatorul brandului Bikkla.