♦ În această perioadă, deşi mulţi antreprenori din zona de HoReCa au apelat la servicii de livrări la domiciliu sau take away, în unele cazuri nu au putut fi compensate scăderile masive ale afacerilor.
O parte dintre antreprenorii din HoReCa, cea mai afectată industrie, a văzut în criza pandemică o oportunitate de a se reinventa, pentru a putea supravieţui contextului actual. Restricţiile impuse de autorităţi cu privire la limitarea răspândirii virusului i-au determinat pe antreprenori în cele mai multe cazuri să apeleze la servicii de tip livrări la domiciliu sau take away. Totuşi, au existat cazuri în care aceste servicii nu au putut compensa scăderile semnificative ale afacerilor, astfel că antreprenorii au fost nevoiţi să apeleze la alte soluţii pentru a-şi menţine businessurile în viaţă.
Un restaurant cunoscut de fine dining din Bucureşti a fost nevoit să se reconfigureze, devenind în prezent o cantină cu mâncare tradiţională. Livrările la domiciliu nu ar fi fost o posibilitatea pentru restaurantul Kaiamo din simplul motiv că mâncarea de tip fine dining nu poate fi transportată aşa uşor.