Retail&Agrobusiness

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România, care grupează 22 de companii din retailul local, şi-a ales Consiliul Director pentru următorii doi ani

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România, care...

Autor: Cristina Bellu

12.05.2021, 15:38 400

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) anunţă că Alina Vlădoianu-Teau (Mega Image România), Cristian Stoicescu (Ikea), Gabriela Mihăilescu (PENNY România), Tiberiu Dăneţiu (Auchan Retail România) şi Valer Hancaş (Kaufland România) formează noua componenţă a Consiliului Director, în urma votului exprimat în cadrul Adunării Generale.

Conform statutului organizaţiei, Consiliul Director este organul de reprezentare colectivă şi exclusivă al AMRCR, format din cinci reprezentanţi aleşi pentru un mandat de doi ani din rândul companiilor membre. 

Alina Vlădoianu-Teau, de profesie avocat, are o experienţă de 21 de ani în domeniul juridic şi este în prezent unul din cei şase membri ai Comitetului Executiv al Mega Image România, ocupând în cadrul companiei şi funcţia de Vice President for Legal, Compliance & Public Affairs.

Aflată la cel de-al treilea mandat în cadrul Consiliului Director al AMRCR, Alina Vlădoianu-Teau reprezintă instituţia din 2020 ca membru de board în cadrul EuroCommerce, principala organizaţie de profil a  sectorului de retail/wholesale la nivel european.

Cristian Stoicescu este responsabil regional pe Tax&Finances, având poziţia de Country Financial Controlling&Tax Manager IKEA South East Europe (Croatia, Romania, Serbia, Slovenia and Ukraine). 

Aflat la primul mandat în Consiliului Director al AMRCR, este profesionist în Finanţe, cu o experienţă de 10 ani în Retail şi consultanţă în Big 4. În cadrul Consiliului Director al AMRCR, reprezintă sectorul de retail nealimentar. 

Cu o experienţă de 14 ani în sectorul de retail, Gabriela Mihăilescu este în prezent Compliance and Public Affairs Coordinator în cadrul PENNY România.

Gabriela Mihăilescu a absolvit Facultatea de Drept - Universitatea din Bucureşti, are studii postuniversitare si master în Drept. Este la primul mandat în cadrul Consiliului Director al AMRCR. 

Tiberiu Dăneţiu este Director de Marketing în cadrul Auchan Retail România. Cu un doctorat în economie, absolvent al Facultătii de Comerţ din ASE, activează în retail din 2003. 

Alături de Dan Şucu, preşedintele Federaţiei Patronale a Reţelelor de Comerţ, Tiberiu Dăneţiu asigură reprezentarea AMRCR în Consiliul Director al Confederaţiei Patronale Concordia. În cadrul AMRCR, Tiberiu Dăneţiu este la cel de-al doilea mandat de Membru al Consiliului Director.

Valer Hancaş este Director Comunicare şi Corporate Affairs în cadrul Kaufland România şi, din ianuarie 2021, este reprezentantul Confederaţiei Patronale Concordia/AMRCR în Consiliul Economic şi Social (CES).

Valer Hancaş a făcut parte şi din Consiliul Director anterior, fiind reales pentru un nou mandat. 

Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR) a fost înfiinţată în anul 2003 şi grupează companiile Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.

La nivel european, AMRCR este membră EuroCommerce, în decembrie 2017 devenind membră în comitetul director al acestei organizaţii ce grupează federaţii şi companii din domeniul retail şi comerţului internaţional din 31 de ţări.

AMRCR este membră, prin Federaţia Patronală a Reţelelor din Comerţ, a Confederaţiei Patronale „Concordia”, organizaţie reprezentativă la nivelul economiei naţionale şi partener de dialog social.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO