Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Grupul Cris-Tim, controlat de fa­mi­lia Timiş, unul dintre cei mai mari pro­ducători de pe piaţa de mezeluri, care are în portofoliu şi lac­tate, dar şi mân­care gata pre­pa­rată, caută spaţii cu vad bun pentru a-şi extinde pro­pria reţea de ma­gazine în 2021, potrivit repre­zen­tanţilor companiei.

„Am deschis magazinul cu nu­mă­rul 21. Avem în plan să creştem anul acesta numărul de magazine organic, în funcţie de locaţiile bune pe care le găsim. Luna viitoare deschidem o locaţie în Buzău“, au spus reprezentanţii grupului Cris-Tim pentru ZF. La finalul săptămânii trecute, compania a deschis un magazin în Bucureşti, pe Calea Moşilor, conform informaţiilor publicate de oficialii companiei pe LinkedIn, reţea de socializare axată pe mediul de afaceri.

Grupul deţine opt platforme logistice naţionale, situate în oraşele Braşov, Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Galaţi, laşi şi Timişoara şi livrează produsele în peste 9.000 de magazine tradiţionale, dar şi în puncte de vânzare cash & carry naţionale, reţele de comerţ modern, dar şi în magazinele proprii, potrivit datelor de pe site-ul firmei.

În 2019, ultimul an pentru care există date disponibile, Recunoştinţa Prod-Com, compania care administrează fabrica de mezeluri de la Filipeştii de Pădure, a avut o cifră de afaceri de 480 de milioane de lei, în creştere cu 2% faţă de anul anterior, cu un număr de aproape 1.000 de angajaţi, confom datelor publice.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.