Roxana Maftei, acţionar al Farmaciei Tei:
Mai mult de o locaţie pe an în afara Bucureştiului nu putem deschide. Vrem să încheiem contract pentru o nouă locaţie şi suntem în negocieri pentru deschideri şi în sectoarele 1, 3 şi 4 din Capitală.
♦ Farmacia Tei, un brand creat în 1992 de Roxana Maftei cu o farmacie pe bulevardul Lacul Tei din Capitală, creşte cu rate de peste 30% din 2012 încoace, iar din 2016 farmacia şi-a schimbat conceptul şi a deschis unităţi de 1.000 mp, în unele cazuri cu peste 20 de case de marcat, nivel similar cu al unui supermarket ♦ În urmă cu zece ani, Farmacia Tei avea afaceri de 31 mil. lei ♦ Cu şase farmacii operaţionale şi afaceri de 600 mil. lei, vânzarea medie pe farmacie ajunge la 100 mil. lei.
Farmacia Tei, al cincilea jucător din retailul farmaceutic ca volum al vânzărilor, a ajuns la afaceri de 598 mil. lei în 2019, în creştere cu 33% faţă de anul anterior, potrivit datelor oferite de fondatoarea companiei, Roxana Maftei.
„Extinderea cu un punct de lucru aduce mult la business şi mai este şi creşterea vânzărilor la medicamentele scumpe, cele din programul cost volum rezultat, segment care a crescut piaţa de medicamente în total. S-au cumpărat suplimente alimentare, dermato-cosmetice“, a spus Roxana Maftei.
Ea a precizat că în 2020 vizează extinderea cu noi unităţi în Bucureşti, dar este în discuţii şi pentru locaţii în afara Capitalei.