Retail&Agrobusiness

Andreea Moldovan, general manager Avon: Consumatorul român se emancipează, cumpără produse mai complexe, mai scumpe

♦ Compania de vânzări directe Avon este liderul pieţei locale de cosmetice, cu afaceri de peste 560 de milioane de lei în 2017, cel mai bun an din istoria companiei pe piaţa locală ♦ Afacerile au crescut cu mai puţin de 2% în 2017 faţă de 2016, după ce anterior avansul fusese de două cifre.

„În ceea ce priveşte acest an faţă de 2017 putem spune că piaţa creşte frumos, cu un plus în volume şi cu o tendinţă de uptrading (orientare către produse mai scumpe – n.red.). Competiţia este acerbă în piaţă. Remarcăm schimbări în ceea ce priveşte loialitatea consumatorilor care sunt mai puţin fideli şi mai dornici să experimenteze“, spune Andreea Moldovan, executivul care conduce operaţiunile Avon în regiunea Europei de Sud-Est, adică România, Albania, Bulgaria, Republica Moldova şi Macedonia. România este cea mai mare piaţă dintre cele cinci, însă şi populaţia este pe măsură.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.