Retail&Agrobusiness

Anda Jurcă, Teilor: Anul acesta s-au vândut piese sofisticate, cu pietre preţioase şi a scăzut cererea pentru bijuteriile simple din aur. Am vândut un colier de 82.000 de euro

Printre cele mai notabile achiziţii din 2020 sunt inele cu tanzanite, fancy cuts, precum un inel de aproximativ 18.000 de euro.

Printre cele mai notabile achiziţii din 2020 sunt inele cu tanzanite, fancy cuts, precum un inel de aproximativ 18.000 de euro.

Autor: Cristina Roşca

07.12.2020, 11:30 430

♦ Lanţul de bijuterii Teilor are circa 50 de magazine, dintre care cele mai multe în România, dar şi patru în afara ţării, la Sofia şi Varşovia.

Pentru lanţul de bijuterii Teilor, lan­sat acum mai bine de două decenii de antre­prenorul Florin Enache, pan­de­mia a adus cu sine vânzarea unora din­tre cele mai scumpe piese din isto­ria brandului, precum un inel de 18.000 de euro şi un colier de 82.000 de euro.

„Împreună cu clienţii am maturizat piaţa bijuteriilor, astfel că pietruim această alee în România, drumul către achiziţiile de high jewellery. Pe parcursul acestui an tanzanitele au fost în continuare pietrele cele mai îndrăgite. Printre cele mai notabile achiziţii sunt inele cu tanzanite, fancy cuts, precum un inel de aproximativ 18.000 de euro. Pe lângă acestea, cea mai remarcabilă vânzare din acest an, până acum, este pe de departe un colier de diamante, de 15 carate în valoare de 82.000 de euro“, spune Anda Jurcă, national sales manager în cadrul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO