Retail&Agrobusiness

Analiză ZF. Piaţa genţilor şi a bagajelor a ajuns la un pas de 1 mld. lei în România în 2019. Două branduri – Lamonza şi Louis Vuitton – au 11% din cota de piaţă. În cinci ani, din 2014 în 2019, piaţa genţilor şi a bagajelor a crescut cu 40%. În topul celor mai vândute branduri alternează produsele scumpe şi cele cu un preţ scăzut

Pandemia de coronavirus a pus presiune şi mai mare pe vânzările de genţi şi valize, în contextul în care oamenii nu au mai putut călători, iar consumatorii simt presiunea pe venituri în contextul crizei sanitare şi economice.

Pandemia de coronavirus a pus presiune şi mai mare pe vânzările de genţi şi valize, în contextul în care oamenii nu au mai putut călători, iar consumatorii simt presiunea pe venituri în contextul crizei sanitare şi economice.

Autor: Georgiana Mihalache

06.08.2020, 17:00 300

Vânzările de genţi şi bagaje în România au ajuns la 967 mil. lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul trecut, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Primele zece branduri deţin o cotă de piaţă de 30% din total, iar cel mai căutat nume este Lamonza, de origine italiană. Lamonza are şi prezenţă directă în România, prin intermediul companiei Azad Enterprises SRL, care a avut afaceri de 23 mil. lei anul trecut, potrivit datelor publice de la Finanţe. Compania este deţinută de Osama Saffarini şi Mustafa Yousef, potrivit infor­maţiilor de pe platforma de analiză con­fi­das.ro, şi este activă pe piaţa românească din 1994.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO