Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Analiză ZF. Piaţa genţilor şi a bagajelor a ajuns la un pas de 1 mld. lei în România în 2019. Două branduri – Lamonza şi Louis Vuitton – au 11% din cota de piaţă. În cinci ani, din 2014 în 2019, piaţa genţilor şi a bagajelor a crescut cu 40%. În topul celor mai vândute branduri alternează produsele scumpe şi cele cu un preţ scăzut

Vânzările de genţi şi bagaje în România au ajuns la 967 mil. lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul trecut, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Primele zece branduri deţin o cotă de piaţă de 30% din total, iar cel mai căutat nume este Lamonza, de origine italiană. Lamonza are şi prezenţă directă în România, prin intermediul companiei Azad Enterprises SRL, care a avut afaceri de 23 mil. lei anul trecut, potrivit datelor publice de la Finanţe. Compania este deţinută de Osama Saffarini şi Mustafa Yousef, potrivit infor­maţiilor de pe platforma de analiză con­fi­das.ro, şi este activă pe piaţa românească din 1994.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.