Retail&Agrobusiness

Alina Bistreanu, LPP: Piaţa de fashion din România are un mare potenţial

Alina Bistreanu, LPP:  Piaţa de fashion din România are...

Autor: Departament Economic

24.04.2016, 08:36 922

„Piaţa de fashion din România este încă o piaţă tânără, cu un mare potenţial de dezvoltare pentru următorii 10 – 15 ani. În prezent, majoritatea arterelor şi centrelor comerciale din România sunt dominate de câţiva jucători şi este destul loc şi pentru alţi competitori“, spune Alina Bistreanu, director general al operaţiunilor din România ale LPP.

Aceasta menţionează că există, în continuare, foarte multe nume mari internaţionale care lipsesc din România. Mulţi dintre aceşti retaileri au atins deja pragul de saturaţie pe pieţele din vestul Europei şi încep să-şi reorienteze privirea către ţările din sud-est.

„Deşi nivelul salarial este în continuare cu mult sub media ţărilor din Occident, ţara noastră rămâne unul dintre punctele de atracţie pentru investitorii din acest domeniu, în special datorită apetitului deja demonstrat al românilor pentru fashion“, este de părere directorul LPP.

LPP Fashion a intrat pe piaţa locală acum opt ani, şi a inaugurat primul magazin Reserved în România în aprilie 2008. Spre deosebire de alţi retaileri, care s-au extins agresiv indiferent de contextul economic, polonezii au fost prudenţi în criză, alegând să se extindă ulterior mai agresiv. Cifra de afaceri înregistrată în 2015 a fost de 13,2 mil. euro, cu un plus de 114% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO