Retail&Agrobusiness

Alina Bistreanu, grupul de modă LPP: Am majorat businessul cu 70%, până la aproape 200 mil. lei

Alina Bistreanu, director general al grupului de modă LPP: Pentru anul 2018 ne-am propus din nou o ţintă foarte ambiţioasă de creştere a cifrei de afaceri cu peste 40% faţăde anul 2017, incluzând şi noile inaugurări planificate pentru acest an.

Alina Bistreanu, director general al grupului de modă LPP: Pentru anul 2018 ne-am propus din nou o ţintă foarte ambiţioasă de creştere a cifrei de afaceri cu peste 40% faţăde anul 2017, incluzând şi noile inaugurări planificate pentru acest an.

Autor: Cristina Rosca

19.04.2018, 00:08 1323

♦ Grupul polonez LPP a intrat pe piaţa de modă din România acum circa un deceniu, iar în 2014 a început să se extindă mai agresiv, aducând treptat toate cele cinci branduri ♦ Sub mărcile Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp şi House sunt deschise astăzi 35 de magazine fizice cu afaceri de circa 192 mil. lei anul trecut ♦ Pentru 2018 sunt bugetate circa zece deschideri şi o creştere a businessului de 40%.

„Reţeaua noastră locală numără până în prezent 35 de ma­gazine, deschise în Bucureşti, Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Con­­stanţa, Ploieşti şi Timi­şoa­ra“, spune Alina Bis­trea­­nu, exe­cu­tivul care con­duce busi­ne­ssul din România al gru­pului polonez din 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO