Retail&Agrobusiness

Alexandru Rusu, IKEA: Online-ul are capacitate de creştere mai mare decât offline-ul pentru că se adresează unui public mult mai mare

Alexandru Rusu, directorul financiar al IKEA România: Suntem în era digitală. Nu este vorba doar de mobilă şi de accesorii, ci de online în general

Alexandru Rusu, directorul financiar al IKEA România: Suntem în era digitală. Nu este vorba doar de mobilă şi de accesorii, ci de online în general

Autor: Ioana David

22.10.2014, 00:06 580
Alexandru Rusu, directorul financiar al IKEA România, estimează că vânzările online ar putea ajunge la 5% din cifra de afaceri a companiei în anul financiar 2015 (care a început în septembrie şi se va termina în august 2014), dar că potenţialul de creştere de pe acest segment este mai mare decât al vân­zărilor tradiţionale.
 
„Pe 15 iulie de când am lansat serviciul şi până la finalul lunii septembrie, vânzările online au fost de aproape 6 milioane de lei, cu tot cu TVA. Iniţial nu am bugetat nimic pentru acestea deoarece a fost o iniţiativă locală şi am vrut să vedem cum se simte piaţa“, a afirmat Rusu.
 
Rusu a fost recrutat de retailerul de mobilă şi decoraţiuni interioare IKEA în martie 2008 şi este la prima apariţie publică. Până acum, echipa de management a IKEA era repre­zentată de Cornel Oprişan (retail manager), Oliver Lorincz (HR manager) şi Mihaela Mureşan (marketing manager).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO