Retail&Agrobusiness

Albert Davidoglu, un fost executiv al Unilever, preia şi atribuţiile de marketing ale Macromex pe lângă cele de dezvoltare

Albert Davidoglu, directorul de dezvoltare al grupului Macromex, controlat de antreprenorul Dan Minulescu

Albert Davidoglu, directorul de dezvoltare al grupului Macromex, controlat de antreprenorul Dan Minulescu

Autor: Cristina Rosca

20.05.2015, 00:05 717
Genţiana Nicolae, executivul ro­mân care a condus timp de cinci ani divizia de marketing a grupului Macro­mex, cu afaceri cumulate de peste 100 de milioane de euro, va pleca din com­panie, iar atribuţiile sale vor fi preluate de Albert Davidoglu, direc­torul de dezvoltare al grupului.
 
Davidoglu a fost recrutat de Macromex în urmă cu trei ani, după ce acesta şi-a construit cariera în cadrul gigantului anglo-olandez Unilever. În cadrul companiei el a fost printre altele manager pe divizia de îngheţată şi customer development director, potrivit profilului său de pe reţeaua de socializare LinkedIn.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO