Retail&Agrobusiness

Albalact a „muşcat“ 15% din sectorul sucurilor naturale cu brandul Frupt

Segmentul de sucuri naturale din fructe (NFC) refrigerate reprezintă 1,4% din totalul pieţei de băuturi răcoritoare din România, care se ridică la 1,6 mld. litri.

Segmentul de sucuri naturale din fructe (NFC) refrigerate reprezintă 1,4% din totalul pieţei de băuturi răcoritoare din România, care se ridică la 1,6 mld. litri.

Autor: Mădălina Panaete

24.11.2015, 00:06 1276
Brandul Frupt, din portofoliul producătorului de lactate Albalact, a ajuns la o cotă de piaţă de 15% în volum din segmentul de sucuri naturale din fructe (NFC) la aproximativ şase luni de la lansare.
 
„Pe segmentul acesta de piaţă, Frupt a avut o evoluţie foarte bună. Ne uităm şi la alte categorii de produse, dar deocamdată nu s-a decis nimic“, a spus Stephane Batoux, directorul general al Albalact, care citează datele interne ale companiei care au luat în calcul vânzările din ultimele trei luni pentru a stabili cota de piaţă a brandului.
 
Albalact, care este liderul pieţei de lactate, a avut anul trecut afaceri de 475 milioane de lei (circa 107 mil. euro). Segmentul de sucuri naturale din fructe (NFC) refrigerate reprezintă 1,4% din totalul pieţei de băuturi răcoritoare din România, care se ridică la 1,6 miliarde de litri, conform datelor ZF. Astfel, segmentul de sucuri ajunge la peste 22 de milioane de litri anual.
 
Sucurile sunt ambalate în fabrica Albalact din Oiejdea (jud. Alba) în bidoane de plastic cu mâner. Con­form datelor furnizate anterior de companie, brandul Frupt este prezent în reţeaua de magazine Carrefour.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO