Retail&Agrobusiness

Agrii România, distribuitor de imputuri agricole, introduce chatboţi Druid în automatizarea departamentului de vânzări: Realitatea ne forţează să ne orientăm spre digitalizare şi acces rapid la informaţii

Agrii România, distribuitor de imputuri agricole,...

Autor: Cristina Bellu

08.06.2021, 10:26 283

Agrii România, brand sub care funcţionau furnizorul de inputuri Comfert şi producătorul de îngrăşăminte Redoxim, ambele deţinute de grupul irlandez Origin Enterprise, integrează în departamentul de vânzări chatbotul Amira, dezvoltat de Druid, companie specializată în tehnologie conversaţională, pentru a furniza agenţilor informaţii despre hibrizi, substanţe active şi produse specifice folosite de către agricultori.

„Realitatea ne forţează să ne orientăm spre digitalizare şi acces rapid la informaţii, pentru o interacţiune superioară cu clienţii. După doar două luni de la implementare, 200 de utilizatori comunică activ cu Amira”, spune Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.

Chatbotul este integrat cu platforma colaborativă MS Teams, şi acţionează ca un motor de căutare în baza de date pentru agenţii de vânzări. Astfel, peste 200 de agenţi de vânzări obţin mai rapid informaţii despre produsele de protecţia plantelor, seminţe, preţuri producători, dar şi rapoarte detaliate.

De exemplu, pentru o cultură de porumb, Amira afişează opţiunile de hibrizi oferite de producători şi, după selectarea mărcii dorite, comunică preţul standard şi variantele de plată. Toate propunerile ţin cont de cultură, normele de semănat pentru fiecare soi în parte, substanţe active sau concentraţii. Mai mult, agentul de vânzare are posibilitatea oferirii unui discount, pentru uşurarea procesului de vânzare, transmit reprezentanţii Druid.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO