Retail&Agrobusiness

Agricola Bacău, vânzări mai mari cu 3,4% la semestru. „TVA nu a adus modificări spectaculoase în consum“

Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău: Noi am vândut tot ce ne-am produs. Poate dacă am fi produs mai mult, am fi observat o cerere mai mare

Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău: Noi am vândut tot ce ne-am produs. Poate dacă am fi produs mai mult, am fi observat o cerere mai mare

Autor: Maria Tufan

22.07.2015, 00:06 461
Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a cărnii, a înregistrat în primele şase luni ale anului o creştere a cifrei de afaceri de 3,4% faţă de aceeaşi perioadă din 2014, la 306 milioane de lei (69 mil. euro), avans susţinut de creşterea consumului de carne cu 7% şi a produselor crud-us­cate cu 19%.
 
Ritmul de creştere al vânzărilor din primul semestru este însă uşor sub cel raportat în primele trei luni, când Agricola anunţa un avans de 4%. Reprezentanţii Agricola explică scă­derea prin faptul că unele firme din grup şi-au adaptat activitatea la contextul de piaţă, înregistrând astfel cifre de afaceri mai mici.
 
Deşi consumul de carne de pui a crescut cu 7% în volum faţă de aceeaşi periodă a anului anterior, cifra de afaceri a Agricola International SA, cea mai mare companie a grupului, ce cuprinde lanţul de producţie a cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a stagnat la 172 de milioane de lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO