Lanţul de 23 de magazine de tip cash & carry Selgros a ajuns la afaceri de peste 4 mld. lei anul trecut după o creştere de 5% comparativ cu 2020, arată calculele ZF făcute pe baza datelor transmise de companie.
„Pentru anul trecut, estimăm o cifră de afaceri mai mare cu 5% faţă de 2020“, au spus reprezentanţii Selgros.
Rezultatele din 2021 sunt astfel, în lei, cele mai bune de la intrarea companiei pe piaţa locală în 2001. Avansul este unul organic, în contextul în care compania nu a mai deschis nicio unitate nouă din noiembrie 2019.
Selgros deţine în România 23 de unităţi active pe formatul cash & carry, astfel că se adresează cu preponderenţă revânzărilor (magazinelor tradiţionale) şi jucătorilor din HoReCa şi mai puţin clienţilor persoane fizice. Concurentul direct al companiei este grupul german Metro.
„În prezent, acoperim aproape toate oraşele mari, iar pe cele care fac excepţie le vom aborda pas cu pas în următorii ani. Căutăm în permanenţă terenuri.“