Retail&Agrobusiness

Afacerile discounterului german Penny Market s-au apropiat de 4 mld. lei în 2019, după un avans 15%. Profitul grupului a crescut cu 53%, la 55 mil. lei

Afacerile discounterului german Penny Market s-au...

Autor: Cristina Bellu

15.06.2020, 12:10 137

Retailerul german Penny Mar­ket, activ pe segmentul de discount, anunţă afaceri de 3,96 miliarde lei în 2019, în creştere cu 15% faţă de anul fiscal precedent, în timp ce profitul net al grupului a avansat cu 53% până la valoarea de 55,15 mil. lei.

În perioada raportată, cele 256 de magazine operate de companie pe plan local au înregistrat peste două milioane clienţi, în timp investiţiile în modernizarea şi extinderea reţelei au depăşit 280 milioane lei, potrivit datelor transmise de reprezentanţii grupului.

Retailerul german şi-a bugetat investiţii de peste 2 mld. lei în următorii şase ani, care vizează extinderea cu 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, reţeaua să ajungă la 400 de spaţii deschise. Totodată, investiţiile din următorii ani includ şi deschiderea celui de-al patrulea centru logistic în regiunea Oltenia, precum şi lucrări de modernizare şi eficientizare a întregii reţele de magazine existente.

“În 2019, am continuat să ne extindem şi am avut rezultate foarte bune la nivel de business. Piaţa din România este în continuare favorabilă expansiunii, atât în direcţia dezvoltării reţelei noastre de magazine, cât şi pentru construirea celui de-al patrulea centru logistic. Am început noul an cu provocări nemaîntâlnite anterior, dar întreaga echipă PENNY Market a dat dovadă de rezilienţă, responsabilitate şi curaj şi am trecut cu bine de ceea ce sperăm noi să fie cele mai grele luni ale acestui an. Ne uităm cu optimism la lunile rămase din 2020 şi ne dorim să ne atingem obiectivul de expansiune, să creăm noi locuri de muncă şi să deservim cât mai mulţi clienţi mulţumiţi,” transmite Daniel Gross, Director General PENNY Market Î REWE România.

Compania a implementat un program de creştere a venitului minim net  disponibil pentru cei care îşi desfăşoară activitatea în magazine şi în cele trei centre logistice din ţară. Astfel, începând cu 1 aprilie 2020, venitul minim net de intrare în companie a crescut la 2.100 de lei, ce include şi bonurile de masă. Tot în 2019, echipa s-a extins cu 340 de noi colegi, numărul total ajungând la 4.840 de angajaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO