În ianuarie, înmatriculările de autoturisme Renault au urcat cu aproape 60%, la 626 de unităţi, ocupând poziţia a treia după VW şi Skoda.
„În România Renault creşte puternic, situându-se acum pe locul trei în rândul mărcilor de import. Această creştere, evidentă peste tot în Europa, se datorează în mare parte noii game în care regăsim Talisman, noua gamă Megane, Clio facelift. Toate aceste modele se remarcă prin design, care a devenit un plus al mărcii, iar clienţii apreciază noua imagine“, a declarat Hakim Boutehra, directorul general comercial.
Anul trecut Renault a venit cu SUV-ul compact Kadjar, care a înregistrat vânzări de aproape 1.300 de unităţi, fiind al cincilea cel mai bine vândut pe segmentul SUV-urilor compacte. De asemenea, tot 2016 a fost marcat de lansarea noii generaţii Megane, care a înregistrat vânzări de aproape 1.500 de unităţi, dublu faţă de generaţia anterioară în 2015.
„Kadjar este o mare surpriză pentru noi, are o percepţie foarte bună, rezultate bune la vânzări. Nu am văzut niciun risc de canibalizare între Kadjar şi Qashqai. Kadjar a fost chiar o victimă a propriului succes deoarece s-a ajuns ca unii clienţi să aştepte şi două luni pentru anumite versiuni, din cauza cererii mari“, a spus Boutehra.
Următorul model ce urmează a fi lansat este Koleos, SUV-ul de clasă medie al francezilor, care va rivaliza cu Ford Edge, dar şi într-o anumită măsură cu Volkswagen Touareg.
„Koleos va fi lansat pe piaţă în trimestrul doi al acestui an. Ca percepţie, modelul se va poziţiona între SUV-urile medii şi cele mari. Este un semnal bun pentru noi. Segmentul nu este prea mare în România, dar ne aşteptăm să fim printre jucătorii principali“, a declarat directorul general.
La nivelul anului 2016, Renault a înregistrat peste 6.900 de autoturisme noi înmatriculate, în creştere cu 41% faţă de anul precedent, avans ce a poziţionat marca după Skoda şi Volkswagen în topul brandurilor de import.