Companii

Renania: Companiile româneşti cheltuie de cinci ori mai puţin pe încălţămintea de protecţie decât cele europene

Autor: Andreea Mioara Neferu

06.12.2011, 14:51 104

Companiile româneşti alocă în medie 12 euro pentru o pereche de încălţăminte de protecţie, în timp ce firmele din vestul Europei cheltuie circa 60 de euro, potrivit estimărilor realizate de Renania, furnizorul de echipamente de protecţia muncii controlat de fraţii Orlando şi Roland Szasz din Târgu-Mureş.

"Există un decalaj considerabil al României în ceea ce priveşte calitatea, cantitatea şi preţul achiziţiilor de încălţăminte. Condiţiile economice actuale oferă perspective ca acest decalaj să se păstreze", spune Orlando Szasz, directorul general al Renania.

Compania estimează că România poate absorbi anual circa 1,2 mil. de perechi de încălţăminte de protecţie, în valoare de circa 15 mil. euro.

Renania estimează că anul viitor va avea vânzări de 6 mil. euro din încălţămintea de protecţie, cu 8% mai mari decât în 2011, după ce a încheiat un contract de exclusivitate cu unul dintre liderii din domeniu, Jal Group, ce ar urma să genereze venituri de 500.000 de euro în următorzul an.

Încălţămintea de protecţie se utilizează în construcţii, industria auto, exploatarea şi prelucrarea petrolului şi a gazelor naturale, domeniul farmaceutic, alimentar, energie şi electronic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO