Companii

Regele micilor din Botoşani vinde de 4 mil. euro pe an

Iulian Căzăcuţ, Doly-Com Botoşani

Iulian Căzăcuţ, Doly-Com Botoşani

Autor: Gabriel Razi

04.04.2013, 00:07 16373

Doly-Com Botoşani, companie controlată de omul de afaceri Iulian Căzăcuţ, a vândut anul trecut mici de 4 milioane de euro, acest segment acoperind 3% din rulajul total al procesatorului de carne.

„Am vândut anul trecut 1.800 de tone de mici în caserole de 500 de grame sau de 1 kilogram. Livrările s-au făcut către companiile din retailul modern. Estimez că suntem în topul primilor cinci producători de mici“, spune Căzăcuţ.

Vânzările de mici din retailul modern s-au ridicat anul trecut la aproximativ 16.000 de tone, respectiv afaceri totale pe acest segment de aproximativ 53 milioane de euro, potrivit unor estimări ale ZF.  Potrivit acestor date, Doly-Com ar avea o cotă de piaţă de 11% în volum şi de 7,5% pe segmentul vânzărilor de  mici din România. Printre cei mai mari jucători pe acest segment sunt Elit Cugir, CrisTim sau Agricola Bacău.

Căzăcuţ a fost până de curând o prezenţă discretă în business, el întrând în lumina reflectoarele după ce compania sa a fost acuzată şi disculpată ulterior în scandalul „cărnii de cal“. Pentru acest an Doly-Com, procesator cu 300 de angajaţi, şi-a bugetat afaceri de 33,9 mil. euro, în stagnare faţă de 2012.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO