Companii

Raul Filip, Director Achiziţii, Altex România: Cred că unii retaileri internaţionali de electro-IT nu au intrat încă aici pentru că România este încă o piaţă mică valoric

Conferinţa ZF Branduri Româneşti.

Cred că unii retaileri internaţionali de electro-IT nu au intrat încă aici pentru că România este o piaţă mică totuşi, valoric. Piaţa de electro-IT este de 3-4 ori mai mică valoric decât cea de food de exemplu. La aceste produse componenta emoţională este importantă când decizi ce şi de unde cumperi, la mâncare este o nevoie, a declarat Raul Filip, Director Achiziţii, Altex România.

Cred că brandul este o sumă a valorilor percepute de client. Depinde mult de viziunea proprietatul unde duce brandul. Apple reprezintă viziunea fondatorului lui, chiar şi după dispariţia lui.

Compania trebuie să fie consecventă cu valorile şi promisiunile făcute clienţilor. Altex a investit mult pentru a asigura o experienţă clientului. Ne-am focusat mult pentru a alege un sortiment de calitate, a asigura un preţ bun şi a construi increderea clienţilor. Am şi greşit uneori. Dar cred că asta este cel mai important pentru bran

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.