Companii

Raluca Bălan, directorul de marcă al Nissan, a fost promovată la Paris

Raluca Bălan / Sursă foto: autolatest.ro

Raluca Bălan / Sursă foto: autolatest.ro

Autor: Bogdan Alecu

02.09.2014, 00:07 1760

Raluca Bălan, 39 de ani, directorul de marcă al Nissan în cadrul Renault Commercial Roumanie, a fost promovată începând cu data de 1 septembrie în funcţia de general manager marketing after-sales pentru Dacia şi Renault în cadrul regiunii Euromed-Africa ce include Europa de Est şi pieţele africane, potrivit oficialilor companiei.

Bălan va coordona de la Paris marketingul diviziei de accesorii şi piese de schimb pentru cele două mărci ale grupului. În man­datul său, marca japoneză Nis­san a înregistrat în primele şapte luni ale acestui an o creştere de 17% a vânzărilor, la peste 1.000 de unităţi, în timp ce în 2013 marca a vândut 1.747 de vehicule de peste 35 mil. euro, în scădere uşoară faţă de anul anterior.

Aceasta este cea de-a doua promovare a unui manager român în structurile Renault în acest an, după ce în aprilie Mihai Bordeanu, fostul director de marketing al Dacia şi Renault din România, a fost numit director de marketing al Dacia pentru Marea Britanie, Cipru şi Malta.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- alţi manageri români promovaţi pe plan internaţional în cadrul unor multinaţionale

- cine a preluat funcţia de brand director al Nissan; date despre noul manager

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO