Companii

Radiografia pieţei de echipamente sportive: opt jucători specializaţi, 120 de magazine multibrand şi afaceri de 700 mil. lei în S1/2018

ANALIZĂ

Tot mai mulţi români au început să practice sport, după modelul deja consacrat în Occident

Tot mai mulţi români au început să practice sport, după modelul deja consacrat în Occident

Autor: Cristina Roşca

07.12.2018, 18:20 473

► Piaţa echipamentelor sportive este împărţită de jucătorii specializaţi precum Hervis, Intersport şi Decathlon, cu magazinele mobobrand Adidas, Nike, cu cele online şi cu lanţurile de hipermarketuri ► Nume noi continuă să intre în România, cel mai recent jucător fiind grupul polonez 50 Style, care a deschis primul magazin în octombrie.

Cei mai mari opt jucători specializaţi de pe piaţa de echipamente sportive au obţinut în primele şase luni ale anului afaceri ce se apropie de 700 de milioane de lei, iar cifrele se află pe un trend ascendent pe fondul unei creşteri a consumului pe de-o parte şi pe fondul deschiderii de noi magazine pe de alta. Podiumul este ocupat de francezii de la Decathlon (lider detaşat cu afaceri de peste 420 de milioane de lei în primul semestru), Hervis (parte a grupului austriac Spar) şi Intersport (franciză adusă local de grecii de la Fourlis).

În umbra celor trei jucători mari, care sunt de altfel şi cei mai vechi de pe piaţă, se dezvoltă şi alte nume care se extind şi au ajuns la afaceri de zeci de milioane de lei. În total, opt jucători identificaţi de ZF au aproape 120 de magazine. Clasamentul nu este însă exhaustiv.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO