Companii

Radiografia imperiului Swiss made: câte ceasuri vând elveţienii anual, unde şi câţi bani fac din tic-tacul perfect? Aflaţi din catalogul Timpul luxului lansat de ZF

galerie foto

galerie foto

Autor: Roxana Petrescu

15.07.2015, 00:06 912

Ziarul Financiar, liderul presei economice din România, va lansa pe 20 iulie prima ediţie a catalogului de ceasuri şi bijuterii premium Timpul luxului. Produsul va fi o colecţie de interviuri cu cei mai importanţi executivi din domeniu, dar şi un ghid pentru pasionaţii de orologeria de înaltă clasă în procesul de achiziţie a piesei perfecte.

Totodată, produsul va cuprinde reportaje de la faţa locului de la cele mai importante evenimente dedicate industriei ceasurilor, respectiv Salonul de Orologerie de la Geneva şi BaselWorld. Cum ambele evenimente se rotesc în jurul tradiţiei elveţiene de ceasuri, tot în cadrul catalogului Timpul luxului veţi găsi o analiză detaliată despre imperiul Swiss made, cel  care a cucerit lumea în sute de ani de tradiţie, fără forţă, ci prin meşteşugul inegalabil.

De exemplu, anul trecut, China a produs 669 de milioane de ceasuri cu un preţ mediu de circa 4 euro. Hong Kong a produs 315 milioane de ceasuri cu un preţ mediu de 22 de euro. Elveţia a produs numai 28,6 mi­lioane de ceasuri, dar care au fost vândute în 200 de ţări la un preţ mediu ame­ţitor de 750 de euro.

Acestea sunt pe scurt cifrele din spatele tra­diţiei elveţiene care trezeşte pasiuni globale. Citiţi mai multe des­pre „meca­nis­mele“ acestui sistem rafinat pe 20 iulie, în prima ediţie a catalogului Timpul luxului.

Precomandă catalogul Timpul luxului

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO