Ziarul Financiar, liderul presei economice din România, va lansa pe 20 iulie prima ediţie a catalogului de ceasuri şi bijuterii premium Timpul luxului. Produsul va fi o colecţie de interviuri cu cei mai importanţi executivi din domeniu, dar şi un ghid pentru pasionaţii de orologeria de înaltă clasă în procesul de achiziţie a piesei perfecte.
Totodată, produsul va cuprinde reportaje de la faţa locului de la cele mai importante evenimente dedicate industriei ceasurilor, respectiv Salonul de Orologerie de la Geneva şi BaselWorld. Cum ambele evenimente se rotesc în jurul tradiţiei elveţiene de ceasuri, tot în cadrul catalogului Timpul luxului veţi găsi o analiză detaliată despre imperiul Swiss made, cel care a cucerit lumea în sute de ani de tradiţie, fără forţă, ci prin meşteşugul inegalabil.
De exemplu, anul trecut, China a produs 669 de milioane de ceasuri cu un preţ mediu de circa 4 euro. Hong Kong a produs 315 milioane de ceasuri cu un preţ mediu de 22 de euro. Elveţia a produs numai 28,6 milioane de ceasuri, dar care au fost vândute în 200 de ţări la un preţ mediu ameţitor de 750 de euro.
Acestea sunt pe scurt cifrele din spatele tradiţiei elveţiene care trezeşte pasiuni globale. Citiţi mai multe despre „mecanismele“ acestui sistem rafinat pe 20 iulie, în prima ediţie a catalogului Timpul luxului.