Companii

"Electricii" fac orice sa tina vanzarile sus

13.11.2003, 00:00 22

Cunoscuta ca una dintre cele mai bune perioade pentru vanzatorii de produse electronice si electrocasnice, ultimul trimestru ar putea cunoaste anul acesta o temperare a vanzarilor fata de explozia inregistrata in primele luni ale anului. Explicatia: cererea a fost deja satisfacuta prin sistemele de rate.
In aceste conditii, atat importatorii de astfel de produse, cat si vanzatorii, au inceput sa desfasoare puternice campanii de marketing pentru a tine vanzarile sus.
Flanco optat pentru un produs complementar celor pe care le vinde - automobilul. Astfel, compania a lansat la inceputul acestei luni promotia "Un Fiat pe saptamana", care va avea ca premii mai multe autmobile Fiat Albea.
Compania tocmai a inceput in aceasta toamna o campanie de repozitionare a marcii sale sub un nou slogan. In acelasi timp compania a optat pentru o noua structura in cadrul ultimelor magazine deschise in Bucuresti: Flanco Dorobanti, Flanco Orhideea si Flanco Bratianu.
Whirlpool Romania, importatorul local al produselor realizate de cel mai mare jucator mondial in domeniu, grupul american Whirlpool a inceput la randul sau o campanie agresiva de marketing. Compania, care detine pozitia de lider pe piata romaneasca a masinilor de spalat a ales tocmai acest segment pentru campania promotionala.
"In general, femeile sunt cele care decid asupra produselor electrocasnice pe care le cumpara si tot ele le folosesc cel mai des", sustine Mircea Dobre, director general al Whirlpool Romania. In aceste conditii, premiile constau in abonamente la sali de fitness si saloane de frumusete.
Pe ansamblul acestui an Whirlpool estimeaza o cota de peste 20% din piata romaneasca de produse electrocasnice, pana la 50 de milioane de euro.
Reteaua de magazine electronice si electrocasnice Flanco estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 115 milioane euro, adica mai mult decat dublu fata de cea realizata in anul anterior.  ionut.bonoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO