Companii

Puma Sports: Suntem mai precauti in modul de abordare a pietei

02.11.2008, 14:35 173

Puma Sports Romania, filiala locala a retailerului german Puma, aflat in topul primilor trei jucatori de articole sportive din lume, isi adapteaza politica de extindere si dezvoltare in functie de situatia actuala a pietei si de schimbarile care intervin in comportamentul de consum. "Pana acum nu am simtit nicio shimbare in ceea ce priveste o incetinire a consumului, dar criza financiara se simte la nivel de ingrijorare. Suntem mai precauti in modul de abordare a pietei. O problema poate fi intarzierea proiectelor de malluri care ne afecteaza, deoarece noi ne planificam vanzarile in functie de data acestor deschideri", a declarat Dan Crisan, director general al Puma Sports Romania, companie care detine in acest moment un magazin propriu in centrul comercial City Park Mall din Constanta si un showroom in Bucuresti. Peste o luna, Puma va deschide un magazin de peste 400 de metri patrati in outlet-ul Fashion House al dezvoltatorului belgian Liebrecht & wooD situat la kilometrul 13 al autostrazii Bucuresti - Pitesti, alaturi de alti peste 100 de jucatori de pe piata de fashion, bricolaj sau mobila. "Pentru 2009 avem in pregatire intrarea cu un alt magazin in centrul comercial Cotroceni Park, dar avem si alte planuri cu diversi dezvoltatori din Bucuresti si din orasele mari ale tarii. Magazinele se vor intinde pe o suprafata cuprinsa intre 200 de metri patrati si 400 de metri patrati", a mai spus Crisan, fara sa ofere date despre valoarea investitiei in extinderea retelei. Pe termen mediu, Puma Sports Romania nu ia in calcul deschiderea unor unitati proprii pe artere pietonale, intrucat "este foarte greu sa gasesti o artera care sa atraga si unde sa ai volum de vanzari. In Bucuresti, cel putin, nu ai optiune reala de extindere stradala", spune reprezentantul companieii. Produsele Puma sunt distribuite la nivel national prin intermediul mai multor parteneri, unul dintre acestia fiind retailerul Hervis, care detine magazine in Sibiu, Cluj, Targu-Mures, Oradea si mai nou in Bucuresti. 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO