Companii

ProSport a lansat campania "Stim ce inseamna sa fii suporter!"

ProSport a lansat campania "Stim ce inseamna sa fii suporter!"

Spotul dedicat suporterilor Steaua

02.04.2009, 16:20 44

ProSport, cotidianul de sport editat de Publimedia International, a lansat o noua campanie de imagine cu mesajul "Stim ce inseamna sa fii suporter!". Campania care se va derula pe TV, print si online este realizata de catre firma Arsenoaiei&Matasel. " Am incercat sa dramatizam unul dintre avantajele de produs pe care le are ProSport - existenta editiilor regionale - dar sa facem acest lucru intr-un mod cat mai relevant pentru Spotul dedicat suporterilor Dinamoconsumator. Si in cazul nostru consumatorii sunt suporteri, asa ca am decis sa empatizam cu suporterii si sa demonstram ca ii intelegem cu fiecare act de comunicare. Am inceput sa facem acest lucru cu Ziua Brichetei si vom continua cu fiecare manifestare marca ProSport. Ceea ce propunem noi este mai mult decat o platforma de comunicare, este o abordare care se va regasi in fiecare vector al marcii ProSport", a declarat Razvan Matasel, general manager Arsenoaiei & Matasel.
Pasiunea de suporter este ilustrata prin doua executii TV: un spot pro Steaua in care va aparea primul caine stelist (care merge si canta Scooter) si un spot anti Steaua (in care tatal isi invata copilul ca Steaua este interzisa chiar si in colinde). Campania va rula in perioada 1 aprilie - 14 iunie si va fi continuata si sustinuta de fiecare actiune ProSport. "Obiectivul acestei campanii este consolidarea si dezvoltarea imaginii de brand. ProSport este un ziar care a marcat piata media inca de la lansare si acum atributele asociate cu brandul ProSport sunt dinamism, accesibilitate, apropiere, tinerete. Este o imagine foarte buna, dar care trebuie consolidata si 'improspatata'. In plus, pe o piata dominata de promotii este important ca pe langa acest gen de activitati pe care le facem si noi, dar care nu ne diferentiaza, sa ne ocupam si de brand, pentru ca de fapt asta conteaza cel mai mult. Dincolo de disputele despre viitorul presei, este general-acceptat faptul ca viitorul va fi al brandurilor puternice", a declarat Cosmina Noaghea, directorul de publishing al PubliMedia International. Pe langa spoturile TV, vor exista machete si bannere online. PubliMedia editeaza si Ziarul Financiar.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO