Companii

Proprietarul mallurilor Iulius şi Palas din ţară a redus numărul de scaune din food court pentru a preveni infectarea cu Coronavirus. „Evenimentele din perioada următoare au fost anulate sau amânate”

Proprietarul mallurilor Iulius şi Palas din ţară a...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

11.03.2020, 18:10 1910

Iulius Group, dezvoltatorul imobiliar care deţine mallurile Iulius din ţară şi Palas din Iaşi, a redus capacitatea food court-urilor din centrele comerciale cu 30% până la 50%, în funcţie de dimensiunea acestora, pentru a asigura astfel distanţe mai mari între mese. De asemenea, suprafeţele de contact din food court sunt dezinfectate în permanenţă, cu scopul de a combate eventualele infectări cu Coronavirus.

„Totodată, în toate proiectele din portofoliul nostru au fost luate o serie de măsuri cu scopul de a reduce riscul epidemiologic. Astfel, toate sistemele de instalaţii HVAC funcţionează cu un aport de 100% aer proaspăt, iar la recepţiile din malluri şi din clădirile de birouri sunt asigurate soluţii pentru dezinfectare, la fel şi în grupurile sanitare. De asemenea, a fost suplimentat dozajul de substanţe active pentru dezinfectare şi au început acţiunile de dezinfecţie generală săptămânală prin atomizare, cel mai eficient proces, care asigură inclusiv dezinfecţia sistemelor de ventilaţie. Mai mult, pentru spaţiile cu predispoziţie de contact direct, cum sunt mâna curentă a scărilor rulante, uşile de acces, lifturile, mesele din food court etc, acţiunile de dezinfecţie au caracter permanent, înainte şi în timpul programului de funcţionare”, spun reprezentanţii grupului Iulius.

În acelaşi scop, dezvoltatorul derulează campanii de informare a clienţilor, încurajându-i să efectueze plăţile cu ajutorul cardului bancar şi să păstreze distanţe de cel puţin un metru faţă de cei din jur.

„În ceea ce priveşte desfăşurarea evenimentelor programate pentru perioada următoare în proiectele noastre, acestea au fost anulate sau amânate”, mai spun reprezentanţii Iulius.

În Bucureşti, Primăria Generală a anunţat că vrea să propună închiderea zonelor publice unde sunt peste 100 de persoane, adică inclusiv a zonelor tip food court, dar şi a locurilor de joacă, pentru a reduce cât mai mult riscul extinderii cazurilor de infectare cu Coronavirus.

Palas Mall şi Palas Shopping Street au peste 270 de magazine, restaurante şi cafenele. Anual, peste 19 milioane de vizitatori vin în Palas Iaşi.

Mallurile Iulius din Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava şi Iaşi au împreună peste 200.000 de metri pătraţi. Cel din Timişoara este cel mai mare centru comercial sub brandul Iulius ca suprafaţă, întinzându-se pe 73.000 de metri pătraţi. Pe locul al doilea se situează mallul din Cluj-Napoca, de 50.000 de metri pătraţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO