După ce afacerile companiei au scăzut cu 24% în ultimii cinci ani, Tip Top face o schimbare de imagine tuturor cofetăriilor pe care le deţine. Au fost redecorate deja aproape jumătate din cele 22 de cofetării pe care compania le deţine în Bucureşti, Ploieşti şi Piteşti.
Lanţul de cofetării Tip Top, cu o istorie de două decenii, va ajunge până la finalul anului viitor la 35 de unităţi, faţă de 22 câte are acum, iar planurile companiei prevăd o creştere a numărului de cofetării până la 55 în următorii cinci ani.
Totodată, compania vrea să dea o „faţă nouă“ tuturor cofetăriilor pe care le deţine.
„Vrem să ne extindem la 200 de kilometri în jurul Bucureştiului, dar cu produsele de patiserie congelată putem să ajungem şi mai departe în ţară. Am renovat deja aproape jumătate din magazine şi până la finalul anului viitor cred că vom termina şi procesul de renovare al celorlalte unităţi. Ne vom concentra pe creşterea volumului pentru a ne creşte vânzările“, a declarat pentru ZF Basim Bakhaya, preşedinte şi CEO al Tip Top Food Industry, compania care operează lanţul de cofetării Tip Top.
Compania, controlată de Basim Bakhaya (70% din participaţii) şi de fratele său Tawfik (30%), operează o fabrică în cartierul bucureştean Militari, unde realizează produse de cofetărie, patiserie, de catering şi produse de patiserie congelată.
Fabrica actuală, realizată cu o investiţie de 17 milioane de euro, funcţionează din anul 2008.
Pe lângă produsele care ajung în cofetăriile Tip Top, compania mai realizează mărci private pentru câteva lanţuri de magazine, dar produce şi brandul de produse congelate Bonito.
„Circa 60% din producţie ajunge în magazinele proprii, iar restul reprezintă brandul Bonito şi mărcile private, produse ambalate, să le spunem“, afirmă antreprenorul.