Companii

Proprietarii de centre comerciale pariază pe experienţe senzoriale, realitate virtuală şi spaţii caritabile ca să menţină atractivitatea mallurilor

Prin investiţii de acest tip, centrele comerciale se îndepărtează tot mai mult de conceptul clasic de magazine de modă, cel de la care a pornit practic obiceiul cumpărăturilor la mall.

Museum of Senses (AFI Cotroceni), VR Cinema (Veranda Mall), The Empty Shop (Promenada Mall) sunt numai câteva dintre „trucurile“ adoptate de proprietarii unora dintre cele mai mari centre comerciale din Bucureşti pentru a recâştiga interesul cumpărătorilor pen­tru mall.

Magazinele de modă aproape că au devenit doar o opţiune adiacentă, în condiţiile în care oamenii merg la mall să vadă un film, să trăiască o experienţă senzorială sau să doneze – nu să cumpere – haine.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.