Retailerul H&M, liderul pieţei locale de modă la nivel de brand, a înregistrat în 2017 un profit net de 27,7 milioane de lei, în creştere cu 96,4% faţă de 2016, când a obţinut un profit de 14,1 milioane de lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Pe piaţa locală compania suedeză continuă să crească, cifra de afaceri netă de anul trecut fiind în creştere cu 8,6% faţă de 2016, la 826,5 milioane de lei.
H&M a intrat în România în primăvara lui 2011 şi a acoperit cu cele peste 50 de magazine în principal malluri şi galerii comerciale, într-o piaţă care nu este sincronizată la nivel de trend cu pieţele mai dezvoltate din Occident, unde se discută despre o eventuală „moarte“ a mallurilor. În România consultanţii imobiliari vorbesc despre malluri aproape ca singura destinaţie de shopping. Ei spun că 99% din cumpărăturile de pe plan local se fac la mall.